Söndag igen!

2009-08-23 @ 21:22:30
Veckorna går verkligen fort. Första veckan med kidsen har varit kanonbra. Fast bacillerna har tagit tag i mig. Känner mig som en stor snorbobba hela jag. Inte kul!
I fredags fick vi fint besök av tjocke-Karra, så då bjöds det på både godis o nuffins, hahaha, klart lill-tjejen i magen vill ha fika! Känns konstigt att att inte jobba ihop. Känns konstigt att inte vara på fritids och det känns konstigt att vara en "ny" fröken. Konstigt, men härligt! Och jag säger det igen, jag har världens bästa Annie att jobba med. Känner på mig att det blir ett toppen-år!

I helgen har vi myst med Line o morsorna igen. Och lika tomt är det när de flyttar ifrån oss. Jessica kutade Midnatssloppet igår, vi andra fikade på Condeco och hejade på vid Haga. Man måste göra det man är bäst på. 
Eftersom solen har värmt blev det skön frukost på altanen, Bonk som kvällsnöje och Malin o jag tog en skön morgonpromenad i lördags och sen kom Maria o klippte nästan hela familjen, sååå skönt!

Linneorna drog iväg till NRJ in the park i fredags, fast det blev mest karuseller för deras del tillsammans med Elin o Natalie. Herr och Fru Marcko har förhoppningsvis haft en skön helg i Skåne och tjejerna har mest varit för sig själva. Det är inte svårt att barnvakta 12-åringar!

Idag blev det att kolla båtar, softa och en skön fika på uteserveringen vid Långedrags Värdshus tillsammans med Manne o tjejerna. På onsdag sitter jag där igen med finaste kollegorna och firar Annie som varit fru ett litet tag nu, men bättre sent än aldrig heter det ju!

Imorgon står me&i-träff på agendan och jag håller tummarna för att febern håller sig borta och att allt snor (hur mycket kan det egentligen finnas i en människa) har försvunnit. Vill vara frisk!!!!



                            Lördagsmys på altanen







                                        En omgång Bonk



                               En sen kvällsfika på Condeco





            Jodå, det är Jessica som kommer där i täten!!



                         Soft häng på Långedrags Värdshus





                                             Lovely söndag

Kommentarer

Postat av: Tjock-Karra

Du ser ut ha haft en härlig helg! De där Linneorna är galet söta!!! Se till att vara frisk på onsdag! Det ska bli mysigt! puss

2009-08-24 @ 09:31:22
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback