Trött, tröttare, tröttast!

2009-08-19 @ 21:14:10

Så kan jag nog summera mig själv just nu. Förstår inte varför. Barnen är hur underbara som helst i skolan, allt bara flyter på. Jag trivs superbra att jobba ihop med Annie och det är sååå skönt att få tid till planering och allt annat som ska göras efter skolan, utan att behöva tänka på fritidsbiten. Fast, det är svårt att hålla sig borta. Konstigt, men sant.

Idag blev det ingen träning, igen, istället blev det varmt te för en ond hals och huvudvärk som vägrar släppa. Håller tummarna för att det bara är trötthet, inget annat! Vill INTE bli sjuk!!

Imorgon har vi planerat in en skön utflykt med barnen, det gäller ju att utnyttja det fina vädret och vår skolskog på samma gång=)

Det blir antagligen tillökning i familjen imorgon också. Om hamsterungarna är på plats i affären så.
Bygget av vår gemensamma träterass tar form, och nästa fredag är det tänkt att inviga den med kräftskiva. kan bli riktigt trevligt!

Igår hade jag me&i-träff här hemma. Fick gosa med en liten 2-veckors ursöt bebis. Hur små är de inte??? Galet och härligt. Karra, snart får du ploppa ut bebben i magen. Jag vill gosa!!!!!!

I söndags var ju hurtiga familjen ute o sprang runt Sisjön, hur mysigt som helst. Idag tog (eller drog) Magnus med sig Linneorna ut på långvandring tillsammans med Ulf och smilla. Delar av Bohusleden skulle kollas. Linnea lär somna ovaggat efter en dryg mils promenad. Men oj vad bra att de rör på sig!!! Heja heja!

Nu är det go´natt för mig. Tänker sova mig frisk tills imorgon.


Kommentarer

Postat av: Tjock-Karra

Jag jobbar på ploppandet! Ska bara hinna med Långedrags Värdshus, Me&I-träff och lite skåpsröjning först ;-) Jag saknar dig!

2009-08-20 @ 09:21:39
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback