Tjuvstart på ledigheten

2009-12-13 @ 20:20:13
Har krupit upp i soffan med en stor kopp glögg, massor av tända ljus och försvinner in i JW, Mrado och Jorges världar. Japp, läser Snabba Cash och är som vanligt helt uppslukad av läsningen. Hittar jag en riktigt bra bok har jag svårt att lägga den ifrån mig. Som den här. Läser så fort tillfälle ges. Så nu sitter jag här och bara njuter. Inte så mycket av karaktärerna i boken, för de är riktigt creepy på olika sätt. Men jag njuter av min egentid. (Vet inte hur glad Magnus är, jag är ju knappt kontaktbar när jag har en bok i handen=) Och snart njuter jag av ett långt och härligt jullov också. Nice!!

Julklappsinköpen är snart avklarade och jag känner mig såå nöjd med alla klappar i år. Nästa tisdag när Pernilla, Ciccie o jag ska in till stan för den sista shoppingen innan jul, ska jag bara njuta av att köpa småsaker, äta en lång och god frukost på Soho med mina fina vänner, en god lunch på Avalon eller nåt annat trevligt ställe med ett gott glas vin till, och bara lyxa hela dagen lång.


Idag har man hunnit med både Pilates, Olivia har varit på kalas på Lekstan, jag shoppade julklappar på Torget, tog en god latte o smörgås på Espresso House, läste lite, fortsatte shoppa, hämtade Olivia, här hemma lussade hon för oss och vi avslutade med Sushi-söndag. Nu sover trollet, Linnea är fortfarande i Stockholm, Magnus jobbar (vad glad jag är att jag har de yngre eleverna) och jag, jag läser. En perfekt avslutning på en skön helg!!

Ha en fortsatt skön Lucia-afton alla fina!

Kommentarer

Postat av: Karin

Låter härligt Längtar efter dig! kram

2009-12-14 @ 10:10:26
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback