En liten god fé

2009-02-19 @ 22:43:20
Jaa, så känner jag mig faktiskt! Som en liten god fé.
Lyssnade för ett tag sen på Mix Megapol och där gjorde de reklam för Tjejplanet. Man kunde gå in och nominera någon man tyckte var värd en resa med sol och värme och massor av egentid. Och då nominerade jag Ciccie, som vann!!! En vecka på Kanarieöarna väntar All Inclusive med vin och chokladprovning, bubbel på terassen, shopping, träning?? om man vill, förstås, och givetvis sol och bad. Grattis vännen, du är väl värd denna resan!!

Veckan i övrigt har mest bestått av träning, me&i och jobb.
Imorgon belamras huset av 5 fnittrande tonåringar(nästan ialla fall) så då gäller det att hålla sig borta, antar jag. Vi tänker fixa myset i källaren, med massor av madrasser, brasa, snacks och jag tror nog att det blir både Let´s dance, Wii och Guitar Hero. Sova lär man väl inte få göra alltför mycket! Men det ska faktiskt bli härligt mysigt med en hel hög ungar i huset.

På lördag finns planer på att kolla in nya Lekstan i Sisjön. Ett alldeles nyöppnat lek-och busland. Tror nog att Olivia kan rocka loss ordentligt där!
Ska försöka klämma in massor av träning också! Och på söndag toppar jag veckan med ännu en träff. Om snön fortsätter falla får det ABSOLUT bli en himla massa pulkaåkning också!


                                                                                      Natti Natti!!



Kommentarer

Postat av: Elisabeth Lindén

Pernilla, Vilken underbar kompis du är till Ciccie

som kunde nominera så bra så att hon fick en välbehövlig semester.Kram från en stolt mamma till Ciccie.

2009-02-28 @ 14:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback