Helgen som gick

2009-02-23 @ 10:53:46
Så var det då måndag. Igen! Helgen går alltför fort, men å andra sidan så gör ju faktiskt hela veckorna det också, eller?
Förra året var jag grymt duktig på att försöka komma ihåg varenda födelsedag och fick t.om iväg en himla massa födelsedagskort. I år går det sådär.
Men jag vill förstås gratta och hurra för Tyra som fyllde 4 år igår. GRATTIS OCH HURRA SÖTA LILLA TYRA!!!
OCH GRATTIS OCH HURRA TILL EDVIN SOM FYLLDE 8!!!! IGÅR. HELT GALET VILKEN STOR KILLE!!!


                     


Fredagen blev riktigt mysig med huset fullt av fnittriga tjejer. Klockan 2 hörde Magnus de sista tappra samtalen innan huset blev helt tyst. Själv däckade jag tidigare än så. Konstigt nog!!
I lördags blev det stor mysfrukost och lite tid att lära känna tjejernas nya kompisar. Trevligt!
Efter lite fix o trix skjutsades tjejerna till Frölunda Torg, därefter drog jag o Olivia iväg in till stan. Olivia gick på bio med Manne, Ella o Maja och Ciccie o jag fick några sköna timmar på stan med lovely lunch på Avalon. Igen!!! Livet är bra härligt ibland!!!

Lördagskvällen gick förstås i melodifestivalens tecken (eller mestodimestivalen som Olivia säger) varm brasa, massor av godis och mys i soffan med fina familjen.

Igår fick vi passa på att njuta av den sista snön innan den helt smälte bort. Olivia, Linnea o jag rusade ut i bakcen innan frukost och fick till några åk i solen. Sen blev det söndagsfrukost, packa matsäck o bege si till Landvetter med Hemmingbergs.
Favorit i repris, nästan. Pulkaåkning o grillad korv med varm choklad. Nice!!!
Bilder kommer senare!!!

                                                                Ha en härlig vecka!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback