Ledig måndag

2009-02-09 @ 15:39:09
Som vanligt rusar tiden iväg och helt plötsligt har en helg gått! Har fortfarande inte fått in några bilder från Växjö, men det kommer, jag lovar.
Helgen har varit hur soft som helst. Fredag= Let´s dance förstås. Fast utan Linnea är det inte riktigt samma grej.
I lördags följde Olivia med manne, Ella o Maja på skogsutflykt med gott fika, förstås. Själv passade jag på att få alla inköp gjorda, och sen blev vi bjudna på sen lunch innan hela Familjen Hemmingberg drog iväg på Melodifestival.

Lördagskvällen blev minst lika soft som fredagen. Självklart melodifestival!! Heja Alcazar. ...o heja Caroline!! eller hur Marie!! Hahahahaha!!!

Igår hade jag en liten me&i-träff här hemma. Slog på stort o bjöd på vin med massor av goda tilltugg. Mums!! Alltid mysigt att träffa lite mammor o tjöta en stund. fick lite sålt också. Känns lite som att man är på gång ialla fall. får väl se om Petra når målet på söndag med flest gäster och mest shoppat. Heja  Petra!!

Eftersom vi har en liten prinsessa i familjen just nu, så kunde jag inte motstå att köpa finfina muffinsformar med prinsessor på idag när jag var på stan ,så snart kommer hela huset lukta av nybakade prinsessmuffins. I like!!

Karin och jag fick en trevlig lunch tillsammans på Soho med god mat och gott kaffe. Lovely!!

Ikväll åker vi till Landvetter o hämtar hem Linnea. Åååå, vad man kan längta efter någon efter så kort tid!!


                                                                                  NU: Muffinsbak!!!

Kommentarer

Postat av: Marie

Jag blir förbannad bara du nämner hennes namn! Vilket freak! X

2009-02-09 @ 18:24:52
URL: http://missmlovely.blogg.se/

Postat av: Karin

Tack för idag! Blir det någon prinsessmuffins till mig imorgon?? puss

2009-02-09 @ 22:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback