Skön lördag

2009-02-14 @ 18:12:32
 Fick en rivstart på lördagen då  Linneorna kommit den fantastiska idén om att träna Yoga klockan 10 på morgonen. Fick upp en seeeg Linnea, åt en snabb frukost o susade iväg mot träningen. På vägen ringer hon Linnea som då kommit på att klockan 10 är lite tidigt, såå, det var bara att sakta ner, andas och göra nåt positivt av det hela.
Fick shoppat present till Olivias kompis Maja. Sen susade vi hemåt igen, där Linnea lät mig få lyxbehandling av händerna. Handmassage och manikyr blev det. Very nice!!

Olivia hoppade i badet och svidade sen snabbt om till prinsessa, eftersom det var prinsesskalas. Vilken lycka!!!

Magnus och jag passade på att ta en mysig fika på lilla franska cafét på Övre Husargatan. Getostpaj och en god latte fick det bli.

Därefter hämtade vi upp vår prinsessa från kalaset och drog iväg på innebandy. Line o Morsorna fanns på plats i Lisebergshallen. Mys!

Imorgon MÅSTE vi ut i det förhoppningsvis soliga vädret. På programmet står också en me&i-träff.

NU:Laddar vi för melodifestival. Fast jag har ingen koll på vilka som är med, förutom Måns, men han är inte min favorit.


                                                                         Ha en lovely lördag du med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback