Torsdag med en touch av afro

2009-02-05 @ 22:07:50
Har kommit hem från ett grymt roligt pass på gymmet. Afrodans! Man ser inte klok ut, men jösses vad kul och svettigt det var. Helt klart en favorit.

Kom på att jag inte bloggat på ett tag, så blilder från helgen i Växjö kommer snart. Hur som helst så hade vi en väldigt mysig helg, men lite kort, tillsammans med Jessica, Malin o ¨världens finaste lilla Line.
Och den innehöll allt jag gillar very mucho: Kaffe med nybakat bröd och massor av gott till. Och en supergod morotskaka därefter. Sen blev det en kylig promenad och spring på isen. Malin, jag o Line promenerade snabbt hemåt medan resten lattjade loss i lekparken.

Efter en god middag drog Magnus iväg till Fidde o Tina, medan vi andra mumsade godis och spelade Vilda Gester, som Linnea var grym i. Fast till slut blev det ändå tävlingslystna Malin som tog hem segern!!

Efter god frukost och fika på söndagen susade vi snabbt hemåt igen och jag mer eller mindre slängde av familjen för att dra vidare till Mölnlycke och Karin, där säsongens första me&i- träff startade. Vilket kändes såå självklart!!!

I veckan som gått har jag hunnit med träning tillsammans med Ciccie, och vi fick också till en trevlig tisdagskväll som skulle innehållit middag och bio, men som ändrades till gott vin på Swedish Taste och god middag på Tranquilo. Upptäckte att vi satt bredvid Klara, ni vet Mia och Klara. Höll nästan på att få ett fnissbryt när jag kom på att jag på mobilen har haft en av deras sketcher som ringsignal. Bara tanken på att den skulle börja ringa när vi satt där!! Hahaha, hade varit kul att få se hur hon reagerade.  En mysig kväll blev det ialla fall och som jag gärna gör om, snart.

Har också hunnit med att färga dotterns hår brunt. Linnea blev jättenöjd och hon blev förstås jättefin.
Som sagt, det märks att man har en tonåring i huset på många sätt. Häromdagen kom diverse reklam hem om tonårsdottern. Mens, bröst, humörsvängningar och annat matnyttigt fick vi små broshyrer om. Hjälp!! Dags att uppdatera mammarollen, helt klart.


                                                                                         Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback