Torsdag o snart helg. Igen!!

2009-02-26 @ 17:41:53
Älskar torsdagar!       Då börjar man få en härlig helgfeeling och allt känns plötsligt lite lättare och lite roligare.
Igår var Maria här o klippte oss tjejer. Nu kan vi stoltsera med en page, en uppklippning och en kort kort frisyr. Alla 3 är vääldigt nöjda!! Tack finaste Maria!!!
Linnea blir nog ännu mer nöjd när hennes extensions är på plats. JA! ni hörde rätt. Min 12-åring ska ha löshår. Hur var man själv som 12-åring? Känns inte som om  man hade samma koll som dagens 12-åringar ialla fall. Fast, vi var nog coola på vårt lilla sätt. Hahahaha!! Tyckte vi själva ialla fall!!!

Imorgon är det fredag!! Då blir det fredagsfika med finbesök av Line o Morsorna. MYS!!!!! Sen blir det packning och fix inför Mjölbytrippen. Linnea ska hinna med terminens sista Grevedisco innan bilen styr mot Östergötland!
Sen blir det mys hos mams o paps hela helgen. Förhoppningsvis får vi till nån sorts träff också, på nåt sätt!





MINA FINA VÄNNER!! TÄNK ATT MAN FORTFARANDE, EFTER SÅÅ MÅNGA ÅR, SÅ MYCKET SOM HÄNDER I LIVET, VART MAN ÄN FLYTTAR, SÅ LYCKAS VI FORTFARANDE HÅLLA KONTAKTEN. JAG HAR FÖRSTÅTT ATT DET ÄR RÄTT SÅ OVANLIGT ATT MAN LYCKAS HÅLLA IHOP, OCH TROTS ATT, ELLER KANSKE PÅ GRUND AV ATT VI ALLA ÄR SÅ OLIKA SÅ TYCKER JAG ATT VI ÄR FANTASTISKA SOM LYCKAS MED DENNA BEDRIFT. 

                                                                                             ♥


Kommentarer

Postat av: Jenny A.

Jag kan bara hålla med. Varje gång vi ses så känns det som det var igår... Vi har nog upplevt för mycket ihop som unga! Vi ses hos dina föräldrar senare idag!

2009-02-28 @ 10:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback