Blåbärsscheesecake med vit choklad!! En höjdare hoppas jag

2009-01-29 @ 22:03:44

Har bakat 2 snygga blåbärsscheesecakes med vit choklad. Visst, man är ju inte lika snitsig som Leila, men efter att ha smakat på smeten så tror jag att den kan bli riktigt god. Vi får väl se vad kollegorna säger imorgon när det bjuds på fredagsfika.
Olivia har fortfarande lite feber men är hur pigg som helst, men för säkerhets skull stannar hon hemma med Magnus imorgon också. Nu håller vi tummarna för att hon är frisk till lördag morgon, så vi kan åka till Line o Morsorna!

Linnea går o laddar för Grevedisco. Kläderna är redan framlagda och det fixas och donas uppe på rummet. Jag säger det igen: Hon börjar bli STOR min lilla tjej!!

Var på gymmet idag igen. Var verkligen HUR trött som helst efter jobbet. Men gav mig den på att ta mig dit, och lyckades! 30 minuter core, nya programmet, och sen 30 minuter på löpbandet. Känner mig mycket nöjd med mig själv. Även om det inte riktigt är samma form och fart som förr. Men det kommer!!!

Imorgon är det FREDAG!!! Då blir det pyjamasparty med klassen, och jag har glömt att köpa mys!!! Får lösa den biten imorgon helt enkelt!
Barnen har samlat ihop 15 guldstjärnor eftersom de har varit så duktiga och hållt fint i sitt kapprum. Pyjamaspartyt blir belöningen efter omröstning. Goa ungar i nattlinne och pyjamas ser jag fram emot imorgon!!

                                                                                           Go natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback