en helkväll på stan

2009-01-27 @ 22:17:05

Det är inte ofta vi får till att träffas utan barn. Barnvakterna växer inte på träd och det såg mörkt ut ett tag när mamma meddelade att pappa låg i influensa. Men..bästa Linnea, Magnus, Joakim och Linnea Marcko ställde upp och tog hand om Olivia, så Magnus och jag drog först en sväng till Excet för några drinkar och sen vidare till Ruby bar där vi mötte upp Manne o Ciccie med föräldrar och Pernilla o Rikard.

Bubbel, drinkar och annat gott blev det, mycket skratt, snack och bara härligt umgänge. Givetvis var vi tvugna att avsluta kvällen på Tranquilo och Ciccie försökte peta i mig en Caprina tio minuter innan stängning! Lite salsatakter satt kvar, även om de mesta tyvärr var bortglömt. Får nog gå en liten kurs igen kanske?!

Lördagen blev slapp coh slö. Fick trevligt besök av Karin o Axel som kom med både vaniljbulle och mumsig muffins. Olivia o Axel fick leka loss i nån timme, oc´h Karin o jag gjorde det vi är bäst på. Pratade, mumsade och drack kaffe.

När Magnus slutade drog vi till Mölnlycke och fick se Jessica in action som gästspelare. Pixbo vann tack och lov och det var en riktig rysare.

Lördagskvällen var soft, Linnea o Stenberg sov hos Joakim o Linnea och här hemma bara slappade vi.

I söndags var det dags för Kick off med me&i. Man blir lika glad varje gång en ny kollektion kommer. Den här är absolut lika fantastiskt fin som alla andra. Härliga färger, roliga mönster och massor av "vill ha" känslor!! Längtar efter att få komma ut och visa dem på träffar.

Givetvis blev det söndagsmiddag på kvällen. Härlig gryta med ris och gele. Tjejerna gillar liksom jag, söndagsmiddagarna massor!

Ciccie o jag har kommit igång bra med träningen den här veckan. Både igår och idag har vi hankat oss iväg till gymmet och kämpat oss svettiga! Heja oss!!!

Imorgon har vi utedag med fritids. Brrr, har letat fram det varmaste jag kunde hitta i garderoben. Olivia och Magnus får vara hemma, eftersom Olivia
plötsligt fick 39 graders feber. Inte kul. Nu får vi hoppas att hon blir frisk till helgen så att vi kan komma iväg till Växjö.















              Tack fina vänner för en rolig och trevlig partykväll


Kommentarer

Postat av: Malin

Kul att se lite festbilder igen. Nu känner jag igen dig och övriga tjejer i gänget ;)

Kraaaam



Ps Ni får allt se till att bu

2009-01-28 @ 19:36:54

Postat av: Anonym

Kul att se lite festbilder igen. Nu känner jag igen dig och övriga tjejer i gänget ;)

Kraaaam



Ps Ni får allt se till att busungen blir frisk till helgen, så det så.

2009-01-28 @ 19:37:45

Postat av: Anonym

Och i vår hänger du med ut!! Party!

Jag längtar till helgen så jag hoppas verkligen att tjejerna är friska tills dess.



Kram

2009-01-29 @ 16:54:41

Postat av: Petra

Hola chica!

Rolig blogg du har att läsa!!

Säljer du Me&I kläder?? Älskar dom och har köpt en del till Liam, men borde fylla på lagret.

På återseende

Petra

2009-01-29 @ 18:37:23
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback