Längtar till sommar, värme och ljus! Då ska jag...

2009-01-09 @ 23:01:51
                                       •   Definitivt på husvagnshelg till Halmstad med brudarna!! 

                       


                                    •    Väldigt gärna till Kroatien igen

                      


                                •     och förstås massor av annat skoj som hör sommaren till. Grilla, dricka rosé, sola, umgås
                                      med mera med mera.

                       

                     

                    

                   


                               Bilderna värmer liiiite ialla fall! Kram på er vänner!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Åh, nej! Jag som hade lyckats förlika mig med tanken att det var vinter. Nu längtar ju jag också TOK-mycket till sommaren! Typiskt...

Ja, ja vi får väl njuta av sommar-bilder så länge. Usch vad jag fryser!

2009-01-10 @ 18:34:21

Postat av: Karin

Åhhh så härligt! Vilken fin grillbild du hittade på mig! puss

2009-01-11 @ 12:06:03
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Postat av: Anonym

Åsa, man kan ALDRIG förlika sig med kyla!!

Karin, visst är den fin. Moahahaha!!

Krya på dig. Hoppas vi ses imorgon vänner

Kram

2009-01-11 @ 14:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback