Snorigt värre

2009-01-22 @ 11:30:38
Så var man då hemma igen. Förbaskade förkylning! Näsan rinner som en öppen kran, sova är inte att tänka på, eftersom jag inte kan sova med öppen mun och näsan är genomtäppt.

Sitter med Olivia i soffan o myser. Fast hon spelar mest spel och jag försöker hitta lite bra filmer att titta på. Det går sådär. Vi är inte kompisar, jag och datorn!

Idag börjar Olivias simskola. Ska bli kul att höra vad hon tycker om det! Hoppas hon gillar det bättre än vad storasyster gjorde. Men det tror vi väl alla att hon kommer att göra! Hon är ju redan som en fisk i vattnet.

Imorgon var det tänkt att få till en utgång med Ciccie, manne, Pernilla o Rikard. Just nu ser det mörkt ut. Dels för att jag mår sådär, och dels för att pappa ligger i influensa, så barnvakterna lyser med sin frånvaro. Såå typiskt! Hade ju planerat en mysigt helg med mamma o pappa. Mamma o jag på stan hela lördagen och sen 23:e med räkmacka och vin. Nåja, det får bli nästa gång!

Nu ska jag proppa i mig massor av c-vitaminer och vila. Kanske se en film om bara datorn gör som jag vill!!!

                                                                          Bye for now!

Kommentarer

Postat av: Marie

Magnus frågade precis mig om barnvakt.. hade jag inte lovat bort mig imon kväll hade jag kunnat tänka mig =) Mariiiiie Droooooottz ;)

2009-01-22 @ 12:05:56

Postat av: Marie

Helena sa precis; Du är sån jäkla gnällspik!! Alltså om dig.. Det tycker inte jag! Krya på dig kompis ;)

2009-01-22 @ 12:58:57

Postat av: pernilla

Du är en riktig vän Marie Drottz. Den andra skatan pratar jag inte med!!!=)

Kram

2009-01-22 @ 13:23:58

Postat av: mia

Krya på dig!

Stackars dig som är sjuk igen.

Hälsa alla/ kram

2009-01-22 @ 15:27:58

Postat av: Helena

Systemteoretiskt förhållningssätt!! Pyttsan. Alla äger sin egen sanning, eller vad man säger....Har jag ens fått en chans att försvara mig och säga min version, nej minsann och du kallar mig skata!! Era hemskingar!

(Men lite sant var det=) )

2009-01-22 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback