Tisdag avverkad

2009-01-13 @ 19:29:06

Vaknade med huvudvärk idag! Igen! Igår kväll mådde jag riktigt bra. Pigg och utan huvudvärk. Men imorse sa det pang igen och hela dagen har varit en enda stor huvudvärkspina. Inte kul!!
För att fördriva tiden på något annat sätt än att bara sova (som jag gjordet tills Magnus ringde o väckte mig vid halv 1) så bestämde jag mig för att äntligen fösöka se Brokeback Mountain, en film som Magnus o jag började se för typ 1 år sen, men lade ner pga av tristess. Nu fick den en ny chans, men, nä, den var faktiskt ingen höjdare.
Däremot var Lipstick Jungle en riktig höjdare igår. Jag är fast!!! Ser fram emot tisdagsfika med lipstick-snack!! Yummy!!!

Imorgon hoppas jag blir sista sjukdagen hemma. Vill vara frisk nu!!! Ge mig tips på bra film som jag kan fördriva tiden med imorgon.

                                                                                                 ♥


Kommentarer

Postat av: Marie

Dagboken knäppis! Den är lång och den är så sorglig att du kommer gråta ut alla dina bakterier :) Kör på den!! Eller The Holiday om du inte sett den med Mr Lovely Law! Puss

2009-01-13 @ 20:43:46
URL: http://missmlovely.blogg.se/

Postat av: mia

Hmm, du vet att virus inte dör av enbart handsprit, utan det är mekaniskt slitage som tar död på the little suckers, så sprit + tvål, enligt kandidaten.

Min favoritfilm alla gånger är Länge leve Bernie! Skrattar lika mkt varje gång. mange hade den inspelad till mig, men det var klart ngr år sen.



Misströsta inte, ta en muffins spänn på dig värmedyna och burra ner dig med täcket samt gör en kopp the. Sol och jobb hinner du med/

Kram



Krya på dig og hälsa alla

2009-01-13 @ 21:19:25

Postat av: mia

Hej!

misströsta inte, sol och jobb hinns med. Asa ner täcker, burra in dig, spänn på dig värmedyna och be om en kopp the og muffins. Favoritfilmen alla gånger är Länge leve bernie, mange hade den inspelad till mig men det är länge sen/ kram og krya på dig samt hälsa alla

2009-01-13 @ 21:22:30

Postat av: mia

Men va f-n, jag stalkar inte... bloggen skickade inte o glad i hågen skrev jag igen!

2009-01-13 @ 21:52:26

Postat av: Anonym

Pernilla I love your blog!!

Känns som om ni är runt hörnet:-)

Stackare som är sjuk!

Jag håller med Marie, välj Holiday och njut!!

Sen när du är pigg och om du inte har sett den, välj Australia på bio, guuuud Hugh Jackman...

Kram kram JB

2009-01-13 @ 22:30:11

Postat av: pernilla

Tack för alla bra tips!

Och Jenny, vad kul att du kikar in=) Ännu roligare när ni skriver nåt. Stor kram o hälsa Staffan

Och förstås, stor kram till Mia o Marie också!!!

Idag mår jag riktigt bra. Hoppas huvudvärken håller sig borta!

2009-01-14 @ 09:08:02
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback