Uppdatering

2009-01-17 @ 23:37:10
Är lite dålig med att uppdatera bloggen. Idag ringde Jessica o Malin från Växjö, och vi fick en liten rundtur av lägenheten. Nu vill vi se den i verkligheten också, så nästa tripp som görs blir definitivt till Småland!! Vi saknar er massor!!

Igår blev det hemmagjord pizza med familjen, Let´s Dance förstås och bara härligt, slappt fredagsmys!

Ikväll har vi haft familjen Marcko här och gjort Sushi, druckit Saké och käkat god Ben&Jerry´s. Anna-Lena blev även Mig-mästare, grattis!!

Trots en vecka med sjukdom, har jag hunnit få till lite träning. Idag var Ciccie, jag o Magnus på PowerPace! Oh my god, vad jag kommer ha ont i kroppen imorgon. Tänk er gammal hederlig stationsträning, styrka varvat med kondition. Stackars kroppen blev helt chockad. Men gott var det trots allt!

                                                                          Hoppas ni har en skön lördag!






                               Prinsessan Fiona på bal







                               Linnea Marckos special




Kommentarer

Postat av: Marie

Hoppas du kommer ihåg alla knep nu och kan lära mig allt om sushi! Ses imon, kramar

2009-01-18 @ 20:20:30
URL: http://missmlovely.blogg.se/

Postat av: Anonym

Med självklar risk för att bli kallad dålig vinnare så var det FAKTISKT så att vi klarade ut att "Rickard" inte räcker som svar på Richard Wolff för att få rätt när man har MIG-chans. Anna-Lena höll med och segern gick därför till......... !!!!!!!!!! Puss!

2009-01-18 @ 20:56:00

Postat av: pernilla

Eller hur!!!!!

2009-01-19 @ 10:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback