Helgen som gick

2009-01-12 @ 11:23:15

Sitter i soffan med en filt om mig o datorn i knät. Är rejält uttråkad efter bara några timmar hemma. Huvudvärk, feber o ont i halsen håller mig borta från jobbet, och visst kan det vara skönt att vara hemma då, men det är ju så förbaskat långtråkigt. Orkar ju inte göra nåt. Bara sitta eller ligga. Nåja, slut på klagolåten. Jag får väl vila mycket helt enkelt!

I lördags besegrade jag huvudvärken en stund ialla fall. så jag o tjejerna drog en sväng till IKEA för lite inspiration. Så tänkte nog halva Göteborg också. Vi var INTE ensamma där! Men jag hade bestämt redan innan att INTE handla någonting, och det höll jag. Tack och lov! Köerna var inte att leka med!

En IKEA-lunch blev det och en trevlig stund med döttrarna, sen susade vi hem igen. Tjejerna kollade film och jag drog till gymet o tränade. Med facit i hand kanske det inte var det smartaste draget, men då kändes det rätt.

Egentligen skull Magnus o jag gått ut o ätit på kvällen, men vi avstyrde det, drog till Hemmingbergs istället och fick trevligt sällskap, god mat o gott vin.

Igår fick vi ett ryck och gjorde ett ordentligt röj på vinden. Linnea har som projekt att flytta upp dit framöver, så då behövs en REJÄL insats om det ska gå att genomföra. Varför samlar man på sig så mycket skräp????
Nu är min plan att ta en våning i taget. Rensa, slänga, få ordning!! Malin, sluta skratta!! Man kan ju försöka ialla fall!!!




          Ella och Olivia lekte hur bra som helst hela kvällen









Kommentarer

Postat av: H

Krya på dig kära du...eller jag menar fiiiiiiiiiiina sötis!

Kram

H

2009-01-12 @ 17:12:02

Postat av: M

det var gulligt skrivet av fiiiiina dig!! hihihi

2009-01-12 @ 21:02:04

Postat av: Malin

Vad kul! Jag skrattade redan innan jag läste din kommentar :) Vilken tur att vi har fått bredbandet nu så att vi kan fortsätta hålla koll på vad ni gör. Saknar er! KRAM

2009-01-14 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback