Livet som blivande tonårsförälder...

2009-07-15 @ 11:33:12
...är inte helt lätt! Helt plötsligt har man en 12-åring som vill vara mer med kompisarna än med sin familj. förstås! Det fattar väl jag med, det hör ju till. Men att dra in till Heden för att kolla fotboll (killar egentligen) känns sådär. "Men de andra får ju" Den är inte lätt att värja sig emot. Vad gör man? Självklart litar jag både på Linnea o kompisarna, men det finns ju så många andra idioter i samhället!
Ska jag smyga omkring runt fotbollsplanerna för att se vad de gör? Ska jag förbjuda att hänga med? Ska jag sluta oroa mig och hoppas på att allt går bra? Hm, det är inte lätt! SAKNAR TIDEN DÅ MAMMA VAR BÄST!!





Kommentarer

Postat av: Marie

Mamma är fortfarande bäst förstår du väl. Men kanske inte att hänga med ;)

Du har ju gjort en del.. och alltid klarat dig.. eller hur.. så med tanke vem hon har att brås på så kan du nog släppa iväg henne! KRAM

2009-07-15 @ 13:43:06

Postat av: pernilla

Eh, då kanske hon INTE ska släppas iväg. HAHAHAHAHA!!

2009-07-15 @ 14:12:47

Postat av: Joakim

Brukar inte du också säga till Magnus att dom andra får ju......................

2009-07-15 @ 18:30:06

Postat av: Joakim

Var glad så länge det räcker med att åka in till stan på DAGTID för att kolla in killarna. Blir värre kan jag lova när det skall dom skall kolla in killarna på Gothia Disco VARJE kväll.

2009-07-15 @ 18:32:24

Postat av: pernilla

Joakim, den tiden vill jag inte ens tänka på. Usch och fy!!! Din fru skrev på FB att det blir värre. Och jag kan bara tänka mig vad som komma skall!!

P

2009-07-15 @ 21:23:38

Postat av: M.

Jocke: HAHAHAHAHAHAHHA Exakt så är det MEN jag sätter ner foten ordentligt när hon får sådana ryck! ;-)

2009-07-15 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback