Mini-semester

2009-07-10 @ 00:14:04

Fick lite abstinens när Line o morsorna flyttade ifrån oss i söndags. Har vant mig vid att alltid ha massor av härliga människor omkring mig, så när familjen Gerle drog med husvagnen till Skanör Falsterbo så valde vi o Hemmingbergs att följa med ett par dagar.
Hur mysigt det än är med tält och camping så är det inte riktigt min grej. Men helt klart var den här mini-semestern riktigt lyckad  på alla sätt. Tjejerna myste i tältet, och alla barn lyckades hålla sams mest hela tiden.


Ikväll har jag o Karin njutit av en familjefri kväll på Linnégatan med bara tjejsnack och god mat. Lovely!!!
Imorgon går jag upp i ottan, det är dags att ta tag i träningen igen efter min envisa tråk-förkylning. Bodypump står på programmet och antagligen är jag väl ett stort ras efteråt.

Sol, kom tillbaka, nu!!




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback