Mitt i semestern

2009-07-14 @ 17:03:18
Usch och fy vad veckorna springer iväg. Nu gäller det att njuta av varje sekund innan allvaret börjar igen. Jo, det är några veckor till, men ändå!

Äntligen har förkylningen släppt och man har kommit igång med träning igen. Ställde klockan!!! i fredags för att orka upp och dra iväg på Bodypump. Och visst blev det så, med en GRYM träningsvärk som följde. Har precis blivit av med den.  
                                                                                                                                                                                                          
Igår flåsade jag runt på löpbandet så svetten rann och därefter 30 minuter skön/hemsk core-träning. Gott för kroppen!  Imorse väckte Magnus mig o berättade att Ciccie satt på gymet o väntade, så det var bara att slänga sig ur sängen, på med träningskläder och ännu en gång köra core. Men idag valde jag att promenera istället för att springa på bandet. Kroppen känner att den har tränat, om man säger så!

Sen blev dagen helt oplanerad. Olivia följde med kompisen Sofia med familj till Slottsskogen hela dagen, Magnus jobbar hela dagen och Linnea drog iväg till tjejerna och Gothia Cup och själv mötte jag upp Hemmingbergs och familjen Stackling på Smitten. Jo, vi har jättefint väder. Jag njuter så mycket jag bara kan!!!
Ikväll åker vi in till stan för att träffa guddottern Frida med familj. Mys!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback