Semester!!

2009-07-02 @ 23:11:12
Vem orkar sitta inne och blogga när sommaren är så underbar utomhus? Inte jag! Därför får det bli en kort rapport och summering från en nöjd semesterfirare.

Kunde inte starta semestern bättre. Sol och värme förgyller dagarna och flera dopp från en badkruka som mig har det blivit. Tänk om man fick njuta hela långa sommaren nu!!

Här hemma lever vi storkollektiv eftersom Line och morsorna flyttade in för drygt en vecka sen. Måste säga att det är riktigt mysigt att äta frukost på altanen varje morgon med massor av fina omkring sig.
Dagarna går åt till sol och bad. Har hunnit med både Brännö, Sisjön o Smitten. Och jaa, jag njuter varje minut!!

Har ju haft en fantastisk helg med Pernilla o Ciccie i Halmstad också. Och den här gången fick vi verkligen njuta av Tylösand fullt ut. Halmstad fick klara sig utan vår shopping denna gång, eftersom strand, sol och bad hägrade för oss alla 3.
Har dansat galet mycket, sovit alldeles för lite, ätit alldeles för fel, men haft hur kul som helst.
Premiären på årets after beach var lika med succé!
Något slitna, trötta men nöjda styrde vi husvagnen hemåt i söndags. Måste det vara ett helt år till nästa gång???
Om inte Magnus varit så snabb med att tömma datorn så hade jag givetvis delat med mig av roliga bilder, men tyvärr!!! Bitter? Hur kan ni tro det??!!

Hade lovat mig själv att efter Halmstad var det dags att ta tag i sin slitna, otränade kropp igen. Sagt och gjort, i måndags tog jag mig runt 5 km i spåret, i onsdags drog Ciccie, jag o Malin iväg på utegympa med friskis o svettis i Skatås, och ikväll har Ciccie och jag kutat runt 5 kilometer, igen!
Rivstart kallas det!!

Men självklart måste man njuta också. I tisdags kväll tog vi med hela Taikonfamiljen in till Del Mundo (Stora teaterns uteservering) för att njuta av citypuls, god mat och gott att dricka. Semesterkänsla big time!!!

Imorgon blir det lite gott och blandat. Leta bil står visst på programmet, men givetvis sol och bad också, sen blir det konfirmationspresents-shopping med mannen (Johanna Marcko ska få oss till kyrkan på lördag) och gärna nån trevlig uteservering som avrundning.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback