Måndag med sol, värme o en gnutta fotboll

2009-06-01 @ 21:31:35
Sprang till jobbet idag. Igen! Eftersom jag är totalt slut EFTER jobbet, så känns det skönt att man åtminstone får lite motion INNAN jobbet.
Har njutit av en varm och solig dag med barn som sprungit genom vattnet i vattenslangen. Härligt! Tänk om sommarvärmen kunde få stanna i några månader nu!

Hade lovat mina härliga 7-åringar att komma och kolla på deras fotbollsmatch nästa gång de spelade hemma. Så ikväll var det dags. Olivia o jag susade iväg för att se Solängen svettas och spela för allt vad de orkade. Det bästa med dessa härliga ungar är, att det spelar ingen roll om de vinner eller förlorar, för de har så förbaskat skoj och alla kämpar tappert. Underbara ungar!!! är såå glad och såå stolt att få bli deras fröken ett tag till!

Nu sitter jag mest och håller tummarna för att huset jag vill ha inte sticker iväg i pris. Än så länge inga bud lagda, men jag känner på mig att det inte blir vi som flyttar in i Fiskebäck till hösten. Men jag håller tummarna och önskar så mycket jag bara kan!!!! Vill ha vill ha vill ha!!!

Magnus upplyste mig om att vi antagligen blir utan bil i veckan också. SÅLD!! Förhoppningsvis. Fast jag vill ju gärna ha en annan bil. Snart! Allt går liiiite lättare då!

Nu är det dags att natta trötta kroppen. Imorgon är det tidig öppning på fritids som gäller!
                                                                          ♥

Kommentarer

Postat av: Karra

Ledsen att jag svek dig två gånger på samma måndag..... ingen me&i, ingen fotboll. Det ska aldrig hända igen! ;-) puss min kära du

2009-06-01 @ 22:55:40
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Postat av: Marie

Jag vet nog vad det bästa med dina ungar är..

2009-06-02 @ 19:08:32

Postat av: Anonym

Här går det undan, nytt hus og bil:)

2009-06-05 @ 02:35:50

Postat av: mia

2009-06-05 @ 02:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback