Semester NU, tack!!

2009-06-02 @ 19:58:28
Är sååå vansinnigt trött. har allvarliga funderingar på att krypa ner under täcket redan nu! Arg, grinig, trött morsa och fröken är ingen kul kombination.
Idag efter jobbet for vi iväg till Mölnlycke, jag och Olivia, för att fira världens finaste 4-åring, lite i efterskott. Hade svåra problem att hålla mig vaken i bilen och väl framme var det 3 ras som träffades, jag, karin o Henrik. Hahaha, vilken syn. Suck, pust och stön var allt som hördes från oss. Olivia och Axel höll däremot igång ordentligt, hopp i sängen och annat bus varvades med korvätning och jordgubbar med glass. (kesella vanlij för mig och Karin, ok Malin?)
Tyvärr avslutade vi besöket med en arg mamma och en ledsen Olivia. Jag gillar INTE när barn säger nej till precis ALLT och jag gillar INTE att barn slår mig på rumpan!  Morr blir det från morsan då!!
Som sagt, sängen är väääldigt lockande!!

Go´natt alla! och tack Karin för mat och fika!

Kommentarer

Postat av: Malin

Du fattar väl att jag bara är avis på att du är så jäkla duktig med det där. Själv klarar jag bara ett par dagar på sin höjd. Nu är jag helt fast i träsket och skulle kunna käka muffins till lunch.

Keep up the good work!

Kram

2009-06-02 @ 21:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback