Superduper-helg!

2009-06-08 @ 21:59:51
Har haft en hektisk vecka bakom mig, med fix o trix inför personalfesten i fredags, som man vet kommer att bli bra, men som tar på krafterna rejält innan man har rott iland allt.

Och som sagt, lyckat blev det. Glada kollegor, god mat, roliga lekar och avslappnat mingel. bättre kunde det nog inte bli. Själv var jag inte kvar så länge, eftersom den stora festen i Mjölby pockade på min uppmärksamhet.

så i lördags morse satte sig 3 av 4 familjemedlemmar i saaben o susade iväg mot Mjölby. Linnea valde att denna gång stanna kvar i göteborg. Kompisar, Liseberg och Hawaii-fest lockade mer, vilket jag har full förståelse för.

Mamma o pappa fick inte se mycket av oss innan det var dags att svida om och dra iväg på först förfest hos Hanna o Marcus o sen på logfest hos Stefan o Jessica. Massor av roliga människor, allas partyhumör på topp och allt blev bara såå bra, kul och lyckat!!
Vi åt, dansade, sjöng, dansade, sjöng, dansade, skrattade minglade och hade en helt fantastisk kväll/natt ute på landet!

Trubaduren var nog den bästa jag någonsin varit med om, det varvades med singstar, så ska det låta, disco, och massor av skojiga grejer. Dansgolvet var nog inte tomt en enda gång på 8 timmar!!!!

Att man får lida för lördagen än idag får det väl vara värt!!
Och det var förstås HUR kul som helst att alla tjejerna med respektive var på plats, alla utom Jenny o Staffan, tyvärr.



mina 2 fantastiska kollegor i sina rätta jag. hahahahahaha, sorry girls, jag var bara tvungen!



                                                partypinglor



                                      barndomsvänner






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback