Urinvägsinfektion!!!!

2009-06-21 @ 22:34:15
Är det någon som vet hur ont det gör???? JA, JAG VET!!! Ständigt kissnödig, bara några ynkliga droppar som vill ut och en fruktansvärd smärta down there!!! Och bloood!!!
Imorgon blir det vårdecentralen och penicillin. Tack så mycket!! Jä..a midsommar.

Har inte haft urinvägsinfektion sen jag var 20 och åkte bak på Stenbergs motorcykel.
Men som sagt nu, 17 år senare var det dags tydligen och jag skyller allt på regnet som bara måste ösa ner precis vid dansen, och med min kropp vet väl nästan alla att det tar TIMMAR innan jag är varm igen!!!

Nåja, slut på gnället. Ser fram emot en skön vecka med mycket sol och värme på jobbet. Sista jobbveckan, sen är det SEMESTER!!! Längtar galet mycket efter sovmorgon, frukost på altanen med min fina familj, sköna sommarkvällar att bara få vara.
Stockholm står på agendan, Mjölby också och en tripp upp till fina vännerna i Luleå. Sen hoppas jag ju självklart på solen här också. Då kan man bara packa matsäck och åka ut till havet.

(Får man säga att man längtar liiite till hösten??? Jag får ju bli ettafröken till världens finaste klass ju)

Kramar i massor till alla fina människor jag känner!!!

Kommentarer

Postat av: Marie

Det får man verkligen INTE säga! Lägg av!

Du kan jobba för mig oxå om du vill då!

Nästan så att jag inte tycker synd om dig längre för att du har ont.. men bara nästan! Get well! X

2009-06-21 @ 23:32:43

Postat av: Karin

Värre än att svära i kyrkan. Iallafall från en soldyrkare som du. Jag vet nog vad du längtar efter MacFröken! puss

2009-06-22 @ 06:49:35
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Postat av: Helena

KRYAPÅDIGKRAMARIFRÅNMIGPUSSOCHKRAMHELENAPSMÅSTEHAGLÖMTMELLANSLAGIGEN?!DS

2009-06-22 @ 20:51:14

Postat av: Annie

Hoppas du är bra nu så att du verkligen njuter av din första semester! Och att du slutat upp med dumheter som att längta till hösten ;)

kram (har du hört om några byxor?)

2009-06-29 @ 22:19:15
URL: http://anniestankar.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback