5-åringen är nöjd!

2009-03-29 @ 21:50:00

Olivia har haft en härlig helg och är såå nöjd med alla fina presenter hon fick. Gladast är hon förstås för sin Hårdrockscykel!! Såå cool! Även polisträjan blev en storfavorit. Hon har både sovit i den och haft på sig den hela dagen lång.

Självklart blev även prinsesskalaset lyckat, men jag fattar inte att 2 timmars kalasande tar kål på en. Men så är det!! Jag borde ändå vara van?!
Tack och lov fick vi proffshjälp av Linneorna. Igen!! Grillspett, prinsesstårta, danslek, hela havet stormar, skattgömme och sätt kronan på prinsessan. Där har ni 2 timmars kalas i kort tappning. Alla tjejerna var jättefina och hade hur kul som helst.

Efter barnkalaset blev det fika. Igen. Nu med Emil, Mia, Jessica, malin o Line.
Under earth hour satt vi med levande ljus o käkade god lördagsmiddag. Vad gjorde du??

Idag har Mia o jag tränat Pilates. Varför gör jag inte det oftare?? Hur bra som helst för ryggen och magen!!! Ciccie, den får bli stående varje söndag!!!
Olivia har mest cyklat omkring i Sisjön hela dagen och jag drog iväg till Kullavik på en me&i-träff.

Om någon har missat mitt sockerlöfte, som jag i ett svagt ögonblick gjorde med min kära make, så säger jag det nu, jag behöver all peppning jag kan få. Min första prövning kom idag på träffen. Nybakade bullar OCH kladdig kladdkaka!!!
Men nu jäklar ska karaktären prövas!! En New York- resa finns i potten, och den vill jag INTE gå miste om!!!!!
Inget smågodis, inga muffins, ingen kladdkaka, ingen....... ja, herregud, hur ska detta gå???



             "Är det nån som vill komma o sjunga för mig"




                       Yeah!!! Coola hårdrockscykeln!!






Kommentarer

Postat av: Karin

JÖSSES! Ja hur ska det gå??? Ska vi ha olika rastrum nu eller måste jag också sluta med Nuffins?? Jag fasar inför både Nuffinsförbudet och ditt humör! Mina graviditetshormoner kommer ligga i lä där.... hjäääälp! Vi ses imorgon hjärtat! Jag har saknat dig massor! Kram

2009-03-29 @ 22:50:35
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Postat av: PB

HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..........HAHAHAHAHAHAHA

Ja jag önskar dig iallafall lycka till älskling...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

PS Om du lyckas, får jag följa me då?

2009-03-30 @ 20:45:45

Postat av: Linda J

Earth Hour firade jag ihop med mina kära gamla klasskamrater från 9D på Lagman! Fast stället vi var på släckte inte ner... Hur som helst! 20 år sen vi slutade 9:an - var sjutton tog de åren vägen?!



Kram Linda J

2009-03-30 @ 21:51:49

Postat av: pernilla

Karin, jag lovar att ingen abstinens någonsin ska gå ut över dig. Promise!!!

Helena, jag känner likadant! Hahahahaha, ja herregud, vad har jag gjort???????????



Linda, gud vad kul med återträff. Var ni många som var där? Vi hade en träff för några år sen. Hur kul som helst. Nästan roligare att träffa alla andra än den egna klassen=)



Ha det gott



kram

2009-03-31 @ 20:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback