F´låt!

2009-03-02 @ 22:15:53
Kunde inte låta bli!!

Ikväll var Magnus o jag på bio och såg Män som hatar kvinnor. Sååå sjukt bra! Såå sjukt läskig!! Måste ta en dusch, för jag är totalt genomsvett. Jag säger bara en sak: SE DEN!!!
Förlåt Karin. Förlåt Ciccie!
Kan ju tänkas att jag vill se den med er också!

Idag berättade ÄNTLIGEN K för kollegorna att sonen ska få ett syskon. Yeay!!!! Det var bara en tidsfråga innan en liten groda skulle hoppa ur munnen på mig. Så nu kan jag andas ut och bara njuta av att se en fin liten mage växa!!
MEN, jag tänker inte lockas in i nå´n sympatigraviditet som hon fösöker med. Fyyy dig!!!
Eller hur!!! Idag fyllde Ronny år, och som traditionen bjuder, blev det givetvis födelsedagsfika med chokladtårta och blåbärsmuffins. Om jag sa nej? Nä, hur kan nån tro det??!!
MEN, jag sprang faktiskt till jobbet i morse, så ett litet HURRA för mig!!

                                                                              Nu. Sängen!!!

Ja visst ja: Ett litet tips för er som vill se hur bra Ciccie har det: Gå in på mix megapol o klicka på tjejplanet. Där finns massor av bilder på vad tjejerna gör. Konstigt nog håller hon sig borta?? Hade lätt trott att hon skulle dyka upp med sitt Stomatol-leende på varenda bild. Hahahahaha!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback