Mums med grädde!

2009-03-05 @ 17:19:34

Igår beställde Olivia plättar till kvällsmat.
Gissa vad som var godast? Just det! Att slicka grädden av visparna. Förstås!!!



           Spana in tofflorna Helena!! Stor succé!!



Idag ingår Olivia i en ny simskolegrupp. Hon har jobbat upp sig från baddaren till sköldpaddan. Hoppas, hoppas hon får prova på att ta simtag idag. Hon är ju såå besviken på att de "bara" leker på simskolan.
Själv ska jag dra på mig MASSOR av kläder, sätta mig på moppen o susa bort till Ella o Maja i några timmar. Föräldrarna är på annan ort! En sliten mamma på väg hem från Kanarieöarna o pappsen i Stockholm ,redo att ta emot raset. hahahaha!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Postat av: Pernilla

Hälsa Ciccie!! Har ni ett marsvin??? Tyckte jag såg något skymta bakom Olivia. Tack för senast förresten, det var mysigt. Blir sugen på fler kläder, kram kram

2009-03-05 @ 17:42:14

Postat av: pernilla

Jag lovar att hälsa!

Jovisst har vi ett marsvin. Sen Linnea var 6 år!!! Missade du henne när ni var här??

Hon lär väl överleva oss alla det kräket=)

Visst blir man sugen på mer kläder. Men du kan ju se fram emot sommarnyheterna snart också!!!

Kram

2009-03-05 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback