1:a maj välkommen...

2009-05-01 @ 17:59:37
Ojdå, det var visst ett tag sen jag bloggade. men ibland blir det bara så. Tiden, lusten och orken räcker inte till.
Idag har vi varit på Wapnö och kollat in alla glada kor som släpptes ut på grönbete. Tjejerna mumsade nybakade bullar och ett glas med kall mjölk till. själv fick jag nöja mig med mjölk. Ingen bulle här, inte! hahaha, tragiskt, men sant!
Efter lite mys på gården drog vi med oss Manne o tjejerna in till Halmstad och käkade lunch på Lilla Torgs uteservering. Nice!

Nu blir det snart grillning hos Hemmingbergs, så bilder och uppdatering från resten av veckan kommer en annan dag.Sorry!

Hoppas ni njuter av vädret lika mycket som jag gör. JAG ÄLSKAR DET!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback