Livet rullar på efter 37 också. Fantastiskt!

2009-05-14 @ 17:58:58

Är sjuukt trött varje dag nu!  Vad är det för fel? Är det åldern? Är det avsaknad av sol och värme? Är det så att kroppen vill ha semester??  Who knows!
I förra veckan var ju Line o Morsorna här och förgyllde vår tillvaro. Mysigt med lite bebisgos. Kvällsmötena avlöste varandra och i torsdags stod jag på föräldramötet för nya 6-åringar, trots att jag själv ska ha en etta till hösten!!!!! och svarade på samma gamla frågor som man svarat på i 10 års tid. Suck! Men för kollegan Cathrine var det nog skönt att ha någon med sig.
I lördags fyllde man visst år igen. Inte samma känsla som när man var yngre, men lite mysigt är det att vakna till sång och frukost på sängen! Och en massa fina paket, förstås! På kvällen blev det grill med fina vänner och ännu mer fina paket. Man kan nästan tro att man fyllde jämnt. 30 alltså!!! HAHAHAHAHAHA!!!

I söndags drog jag o Olivia in på Liseberg, där Linnea med kompisar redan befann sig, men som vi inte såg röken av, förstås.  I år blev det premiärtur i Jukebox för Olivia och vem som skrattade och skrek högst av oss 2 vete katten! Självklart blev det även premiär för rabalder. Har kommit på att åkband gäller i fortsättningen för denna orädda galning till dotter!! Till slut dök även Linnea upp, och vi fick en mysig stund alla tjejer och kunde gå hem med en chipspåse rikare efter vinst i snackshjulet.

Har gett mig den på att springa Tjejmilen till hösten, så nu ska här löptränas och styrketränas sommaren lång. Har hunnit med både pilates, core, jogging till jobbet och en 6 kilometers löprunda runt Sisjön denna vecka. Rätt nöjd själv faktiskt. Och veckan är inte slut än!!

Igår kväll fick vi lite skön avkoppling, jag och Ciccie när vi drog iväg på MQ:s trevliga mingel och shopping-afton. Även där märktes det dock att det är besparingstider, för de supergoda snittarna vi trånade efter, lyste med sin frånvaro.

Nu väntar Linnea desperat på att Maria ska komma och fixa dit hennes löshår och lillskruttan är på simskola.
Ha en skön torsdagskväll alla härliga!!

                          ♥









                                           4 fina sötnosar










Kommentarer

Postat av: mia

Hej, hej!

Jag hoppas du hade en trevlig födelsedag och att du känner dig lika ung som du ser ut.

Din PT undrar hur långt brev du skulle skriva:) Nåväl, vi har ju tenta samtidigt så innan 5 juni är han numera inte ledig... Skall skicka dig mailadressen efter tentamen, som vill jag tillägga är på 90 poäng:( om du inte önskar hans hjälp mera så vore det klart bra om du sa det så fort som möjligt..



Kram från skåneland og ses snart

2009-05-14 @ 18:07:34

Postat av: pernilla

Sorry Mia.



Har helt glömt av mina mål. Vill absolut ha hans hjälp, speciellt nu när jag ska satsa på Tjejmilen till hösten. Där behövs en del hjälp kan jag tro!

Fixar så fort jag kan o lycka till med tentan!!!

Kram

2009-05-14 @ 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback