En after work som hette duga!!

2009-10-11 @ 15:19:20

Det luktar nybakat i hela huset. Både tekakor och en underbar doft av kladdkaka. Lovely! Men lite plågsamt! Nu blir det Wallenbergare och pressad potatis.

Varför får jag alltid dåligt samvete när man slappar bort en hel lördag och måste ta igen det på söndagen? Har tokstädat hela huset, bakat o fejat. Nu känner jag mig nöjd med mig själv och har lyckats få till en liten överraskningsfika för mannen i mitt liv, trots att han inte vill fira. Det struntar jag i. Han ska firas!!

Här kommer ett litet bildbevis från fredagen!



                god sangria och gott med tapas

En rolig bartender som fann sig snabbt vid våra hemska 90-tals drinkar. "Tyvärr, Ragnar har gått hem!" Hahahaha, ja herregud, tror jag det!

 

en skojig kuf i baren som hängde på med våra 90-talsdrinkar. Tror han beställde en isbjörn!! Hahaha


Kommentarer

Postat av: Marie

Och du då.. var du så dimmig att du inte fastnade på kort eller??? ;)

2009-10-12 @ 20:27:37

Postat av: pernilla

Hehehe, du är så rolig Marie! Jag trivs bäst BAKOM kameran. då kan jag skratta åt alla andra=)

2009-10-13 @ 08:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback