Fredag, du härliga, efterlängtade!

2009-10-02 @ 18:43:10
Även om jag faktiskt njuter av veckan med klassen och kollegorna, så är just fredagen så underbart efterlängtad! Har varit en riktigt skön vecka med inga måsten. Ciccie o jag fick till en skön löprunda i tisdags, jag kunde vara med Olivia på judon i måndags, och sen har veckan bara flutit på. Idag "smet" jag från jobbet och tog en fika hos Pernilla, samtidigt som jag faktiskt planerade hela nästa vecka. Så det blev ändå nytta med nöje, och jag slapp sitta själv i arbetsrummet.

Har varit iväg och fyndat ett skrivbord åt Linnea, så nu kommer kvällen ägnas åt att baxa över det gamla till Olivias rum, och in med det "nya" i Linneas rum. Oj, vad jag gillar Blocket!

Linnea o tjejerna är iväg på Åby-disco och själv sitter jag i soffan med ett glas rött! Nice! Det märks att det är höst när det röda lockar mer än rosé.
I ugnen står en potatisgratäng a´la Olivia o Magnus och snart blir det fredagsmys kvällen lång!

Helgen är än så länge oplanerad för min del. Magnus o Joakim ska iväg på golftävling imorgon och lördagskvällen blir min och tjejernas än en gång. Magnus drar iväg på pokerkväll.
söndagen är lika öppen som lördagen. Rätt skönt att inte ha några planer alls. Det brukar gå rätt snabbt att fylla dem ändå!




Hittade lite härliga bilder från Mjölby. En morfar/farfar med fina barnbarn!
Plommonträdet har en egen historia som jag tar en annan gång. Men...det är mitt träd!!



            Vi snattar fina blommor i mormors rabatt!



                                Kusin Moa



                           och Kusin Martin



                En skön eftermiddagsfika på altanen




Det gör sig inte på bild, jag vet, men Vättern är otroligt vacker mellan Jönköping o Gränna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback