urk

2009-10-10 @ 13:08:15
Mår helt klart som jag förtjänar idag. Varför sveper man i sig en drink med nästan bara sprit i halv 2 på natten? Man vet ju att det aldrig leder till nåt bra.

Började kvällen på Manána. Mycket folk och god mat, och vääldigt god sangria.
Sen drog vi vidare till Incontro. Där var det sjukt mycket folk men hur kul som helst. Ångrar att jag tog högklackat för jäklar vad fötterna värker när man dansar i stort sett hela kvällen. Pianotrubaduren Karlsson satt vid pianot och spelade, precis som i Halmstad i somras. Nice!

Där skulle man ha slutat kvällen, men nej då. Självklart susade vi iväg till Tranquilo mitt i natten, och det var där Mojiton med bara sprit i, serverades. God men stark och helt klart onödig.

Dundrade in vid halv 3, inte midnatt som Ciccie trodde, hahahaha.

Har ändå på nåt sätt lyckats ta mig upp vid halv 9, fixat frukostbricka, presenter och sjungit för Magnus tillsammans med Olivia.
Sen....dog jag igen och nu har jag återuppstått. Nu undrar jag bara...var är resten av familjen??
Ikväll får man väl heja allt man kan på Sverige, mycket mer orkar jag nog inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback