brunch-söndag

2010-02-28 @ 21:42:44
Har haft en härlig söndag på flera sätt.
Dagen började med att Olivia bjöd på frukost, helt på egen hand tog hon fram allt som behövs för en helgfrukost. Underbara unge!!

Därefter blev det brunch på Lilla Linné med Marie, Helena, Annie, Karin o Karin. Hur skönt som helst att få sitta i flera timmar och bara prata, skratta och umgås som vuxen en stund. Med fina kollegor!  I like a lot!
Brunchen var helt klart godkänd. En svensk brunch med sill, potatis, kallskuret, ost o kex, våfflor, kaffe, You name it. Smaskigt var det och kan helt klart rekommenderas.

Sen var det bara att susa hem och byta om för terminens första familjespinning. Linnea kämpade hur bra som helst, och både jag o Magnus var mäkta imponerade. Och jag fick t.om ändra inställning om Spinning. Det var riktigt kul!

Veckan har annars varit rätt så annorlunda mot vad den brukar vara. I onsdags fick skolan stänga pga av rasrisk, så helt plötsligt fick vi några dagar till med ledighet. Inte helt fel.
En tur till IKEA blev det då, och givetvis kom vi hem med lite smått o gott och bra att ha-grejer.

Har hunnit umgås lite med Pernilla G också, fikat och skjutsat till sjukgymnastik och hejat på henne allt jag kan för att benet ska bli bra igen.

Ciccie, jag Pernilla o Linnea tog en mysfika på Långedrags Värdshus och snart tar vi nog med PG på en after work dit. Då har hon ju nära hem ialla fall.

Nu doftar huset ljuvligt av Leilas underbara bröd. "Åh, Leila, jag är trött på den där Leila!!" Säger Olivia så fort jag vill baka nåt ur hennes bok. Men gott blir det, så det tänker jag fortsätta med. Och snart, snart, kan jag även få baka alla goda cupcakes och annat smaskigt. Nu är det bara en månad kvar!!!!!!










Kommentarer

Postat av: Helena

Jasså, jag hann inte undan tillräckligt snabbt!

Men shit vilken god våffla=) Önskar jag hade tagit några till...

KRAM

2010-02-28 @ 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback