Hur mycket snö finns det egentligen???

2010-02-21 @ 13:38:11
Har kommit hem efter några sköna dagar i Mjölby hos mamma o pappa. Och HUR mycket snö som helst! Tjejerna hoppade från balkongen och ner i världens snöhög. Hur kul som helst!  Mindre kul var det att skotta en gång i timmen. Men bra träning är det, om man ska se det positiva i det!

Träning har vi fått till ändå, Magnus o jag. Tränade Bodypump för Jessica i fredags, hur kul som helst!
Mamma o jag var en kort sväng på stan, och som vanligt såg man inte en själ man kände, typiskt! Fredagskvällen tillbringade vi hos familjen Kolsbo, med Let´s dance, vin o popcorn. Och galna barn!! Tack och lov att vår lill-skrutt inte är den enda som kan leva rövare!!

Idag skiner solen och Göteborg är helt underbart! Ikväll får vi besök av familjen Olausson som ska äta söndagsmiddag med oss. Nice!  Så nu får jag ta mig upp från soffan, sätta igång stora städningen, handla lite god mat och försöka hinna njuta av det underbara vädret lite också!

Ha en helt fantastisk söndag du också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback