Ännu en helg till ända

2010-01-17 @ 22:36:50
Fattar inte hur tiden kan gå så fort! Helgen har bara sprungit ifrån mig. Helgen har ägnats åt en hel del familjetid. Jättemysigt på alla sätt. Igår hade vi en slappar-lördag där vi bara tog det lugnt allihop. Lagade mat, softade, kollade Robinson och bara fanns till.

Idag käkade vi god långfrukost och sen bar det av till Åby äventyrsbad. För alla er som känner mig, vet då att detta är en fantastisk uppoffring jag gör! Jag och badhus hör liksom inte ihop. Kan egentligen inte säga vad det beror på, mer än att jag fryser då, men nä, jag är inte badhusmänniskan helt enkelt. Nåja, idag bet jag ialla fall ihop för mina barns skull. Har både susat nedför rutschkanorna, bubblat i bubbelpoolen (förstås) och sett mina fina tjejer göra konster i vattnet och dyka från kanten. Härligt!

Resten av kvällen ägnades åt Buzz, som magnus överraskade tjejerna med. Och nu har jag suttit och lagt ut sjukt mycket kläder på Tradera. Äntligen!

Imorgon är det jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback