Fredag igen!

2010-01-15 @ 17:04:22

Har haft en konstig vecka. I tisdags fick vi biljetter till smygpremiären av snabba cash. Filmen började 18, och 17.25 bokade vi biljetterna. Rusade ut i bilen, hämtade hem Olivia från kompisen, slängde av henne hemma hos Linnea, susade in till stan, hoppade i stort sett av i farten och plötsligt, stod jag öga mot öga med Joel Kinnaman. Om han är snygg på film så är han sååå mycket snyggare i verkligheten. Mums!

Fick platserna längst fram (inte kul) och upp på scenen kom de 3 huvudrollsinnehavarna plus Daniél Espinosa som gjort filmen. Glada tjejer skuttade fram och tog emot sina pris av skådespelarna och sen började filmen. Ett tips: Om du läst boken, se inte filmen. Blev superbesviken. Alldeles för mycket var omgjort som inte alls stämde med boken. Gillar vi INTE! Skådespelarna var dock grymma, speciellt han som spelar Jorge.

Tyvärr blev jag helt sjuk av att sitta långt fram, så efter halva filmen snurrade hela huvudet på mig och det kändes som jag skulle kräkas när som helst. Känslan satt i hela kvällen och när vi kom hem höll jag på att svimma. Sen låg jag däckad resten av kvällen och dagen därpå. Skum känsla och läskigt att kroppen bara slås ut sådär. Jag vet, jag är lite vek!!

Har hälsat på Pernilla mede sitt brutna knä också. Ciccie och jag försökte pigga upp med lite kaffe och semla och sällskap. Tydligen är det bara Pernilla och amerikanska rugbyspelare som bryter knät. Ont har hon och kommer vara sjukskriven hela våren. Inte kul! Vi får göra vårt bästa för att pigga upp henne på olika sätt.

I torsdags när jag kom till jobbet hade världens bästa Annie förgyllt min plats med den här sötnosen. Lite ögongodis är aldrig fel!



                            
  Har hunnit med en snabbfika med världens finaste Karra och lille Vilmer. Mer sån´t. Nästa gång blir det på Lilla Linné.                       

Ikväll blir det hemmagjord pizza med hela familjen. Linnea väljer att vara hemma mer och mer. Ska man tolka det som att hon tycker om att vara med sin familj och bara softa, eller ska man vara orolig över att något inte känns riktigt bra? Hm!

Ha en skön fredagskväll alla!!

                  ♥

                                       



Kommentarer

Postat av: Karin

Lilla Linné it is!! kram

2010-01-15 @ 20:31:44
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback