skridskor på sisjön

2010-01-04 @ 22:55:15
Helt fantastiskt. Under de 6 åren vi har bott här har jag aldrig upplevt tillräckligt med tjock is för att kunna ge sig ut på Sisjön. Idag lyckades vi.
Hela familjen tog sig upp till sjön, med sol och perfekt temperatur för att njuta av vinterisen.
Massor av skridskoåkande blev det, självklart fikades det på varm choklad o bullar och tjejerna ville verkligen aldrig gå hem.

Om söndagen blev en slappardag, så har vi tagit igen det idag, helt klart. Själv tog jag mig iväg på världens bästa Bodypump-pass. För första gången kunde jag lägga på större vikter och klara av det!!! Här ska tränas hela våren!
Bara 4 månader kvar till göteborgsvarvet, så det gäller att ligga i.

Men innan dess har vi en underbar New York-resa som väntar. Påsklovet får gärna komma fort, för nu längtar jag ordentligt. Tips på "måste upplevas"-ställen, någon? Inte bara shopping. Jag vill uppleva allt! Fika, god mat, sevärda platser /byggnader, osv osv...
Vi har nog bestämt att ialla fall gå o se en hockeymatch. ska bli riktigt häftigt, hoppas jag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback