..och vi fortsätter njuta av sommaren

2010-07-11 @ 20:01:00
Kan det bli mycket bättre än såhär? Strålande sol, varmt, svalkande bad och bara lata dagar? Jag njuter ialla fall!
Igår blev det en heldag med Ciccie o tjejerna ute på Smitten. Och ja, jag badade flera gånger!
Kvällen blev soft häng hemma hos Ciccie, Ella o Maja, med pizza o ett glas rosé. Här hemma var det fullt ös med pokerspelande pojkar och fullt ös på spotify.

Idag har Magnus jobbat, och Olivia och jag jagade ifatt solen i Varberg, där vi fick en mysdag med Line o morsorna, och Malins systrar och syskonbarn. Avslutade allt med en god glass nere vid hamnen innan vi styrde bilen hemåt igen och möttes av mer sol. Så istället för att åka hem till en trött och bakis man, drog vi iväg till Smitten för ett härligt kvällsdopp.
Nu laddar vi inför finalen med gott grillat! Vem jag hejar på? Spelar ingen roll, jag säger som Olivia; det laget som vinner, de hejar jag på!!

Imorgon får vi äntligen hem Linnea! Vi längtar ihjäl oss!!




3 coola brudar en varm sommardag vi stranden





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback