Fredag och ännu en skön helg framför mig

2010-06-04 @ 10:38:56
Maj månad bara försvann och vips är man inne i juni.
Och äntligen har värmen kommit hit. Helt plötsligt blir allting lite roligare och lite lättare.
Ikväll ser jag fram emot en härlig after work med mina fina kollegor. Förhoppningsvis får vi plats bland alla andra på Avenyns El corazon de la noche, där Sangria och tapas väntar på oss.

Linnea har kommit hem från Spanien, välbehållen och full av spnska minnen. Härligt. tänk, på 2 veckor tycker jag att hon har vuxit! Och snart fyller hon 13 år!! Hur galet känns inte det då??? Tonåring! Jag är en mamma med tonåring. En tonårsmamma!!!!!! Herregud, jag var ju själv tonåring alldeles nyss. Eller???


Kommentarer

Postat av: Anonym

Du är fortfarande som en tonåring! SATC, Greys, Fnitter, Snygga killar, dricka latte-varianter, sugen på tatuering, osv osv..... ;-) ;-) <3<3<3<3<3

2010-06-04 @ 23:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback