Fredags after work!!

2010-06-05 @ 23:39:44
Den absolut bästa after worken hittills. Sol, värme, sangria, tapas och sköna kollegor. Kan inte bli mycket bättre än så!
Karin och jag parkerade oss redan vi 4-tiden på El corazons uteservering. I solen, precis vid avenyns början. Där satt vi och njöt av Sangria och tittade på alla galna studenter och sommarglada människor som flanerade förbi. Hur mysigt som helst!!!
När Marie dök upp blev det tapas och mer Sangria och fortfarande en skön sommarkväll att njuta av.
Helena behagade dyka upp sent omsider.

Med de här fantastiska människorna har man aldrig tråkigt!! Ni förgyllde hela fredagen och det fanns inte mycket smink kvar efter alla hysteriska skratt-attacker!!! Fler såna kvällar tack!! Ni är underbara!!!






(Ärligt stulna från Maries blogg)



Idag har vi haft en skön lördag, hela familjen, kors i taket!! Hur ofta händer det nuförtiden??? Typ, aldrig!
Men idag blev det shopping på stan. En avslutningsklänning skulle hittas åt Linnea. DET var inte lätt att hitta. Vi har nog varit inne i varenda liten affär idag. Men till sist, blev det jackpot. Så nu finns det en fin, vit lite charlestonliknande klänning till skolavslutningen. Tack och lov!

Mellan shoppingletandet tog vi paus för en god lunch på le pain med god latte till, förstås. Efter shoppingen blev det glass vid Koppar-Berra (jo, jag vet att det heter Kopparmärra, men Manne har ju döpt om hästskrället) och den var vi helt klart värda efter allt letande!

Ikväll var det Magnus tur att ge sig iväg på roligheter, så jag och tjejerna har haft en mysig lördagskväll tillsammans.


Jag är sjukt nyfiken på hur Karra har haft det på sin cyklande cowboy-fest. jag räknar med utförlig rapport och BILDER på måndag!!

Natti natti alla underbara människor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback