Olivias sista sommarshow med Fregatten

2010-05-24 @ 21:57:11
Känns lite vemodigt! Sista gången hon står där och sjunger för full hals, precis som sin morfar. Ja, ni vet vad jag menar=)

Nu är det snart dags att lämna 3 fantastiska år på Fregatten, med 3 fantastiska och grymma fröknar. Men visst, Olivia HAR vuxit ur förskolan nu. Det är inte lika kul där längre, precis som det ska vara när man är 6 år. Men ändå!!! Jag vet en mamma som kommer fälla en eller ett par tårar den dag vi säger hej då. Och den dagen närmar sig med stormsteg!


Men som sagt, idag stod hon där, vår pärla och stolthet och skrålade för alla Fregattenbarn, med ny frisyr och med en härlig glugg i munnen. Sötaste 6-åringen i stan!!
Efter sången blev det korv med bröd och en dignande kakbuffé! Vi bidrog med kärleksmums a la Leila(förstås) ingen har väl missat min mat och bak-guru?? och min älskling hade sparat en smaskig kaka till mig. I like!!


Hann tyvärr inte smaka på något av det eftersom jag susade iväg på nästa kuliga grej, me&i-träff hos Annie. Däremot fick jag se alla fina kläder och fika på goda tekakor. Om jag kom hem utan att ha handlat? Nä hur kan någon tro det? En cool cerise t-shirt för lite äldre barn fick det bli och en svart tunika med ceise kronor på.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback