TGIF

2010-05-28 @ 19:03:36
och snart är der även sommarlov!! Som jag längtar!! Ska bli såå skönt med ett låångt härligt första sommarlov med förhoppningsvis kanonväder och lata dagar.
Linnea har redan nu lata, soliga och varma dagar. Hon gottar sig nämligen i Spanien med Magnus, Linda o Felix. Skönt att komma hem lite solbrun och utvilad och bara lattja de sista dagarna i skolan.

Veckan har innehållit sjukhusbesök hos Pernilla, som opererat sitt knä för andra gången. Stackars stackars partypinglan.
Idag blir hon utskriven och imorgon är det tänkt att vi tar på oss glamourstassen för ett biobesök med tillhörande cosmopolitans.  Me like!!


Måndagen började med en stor bukett härligt rosa rosor av bästaste Karin, som firade min bedrift i Götebrogsvarvet förra helgen. Och jo, jag ska nog faktiskt springa nästa år också. Kanske!


Ciccie o jag har fått till en löptur på 5 km. Och det kändes oförskämt lätt. OCh bra! Nu satsar vi stenhårt för att Ciccie ska ta sig runt på Midnattsloppet i augusti.

Imorgon blir det premiär för Liseberg. Ialla för oss. Linnea har redan hunnit vara där ett antal gånger. Så är det när man får ett guldpass i julklapp, när man börjar bli stor nog att fixa det själv och man faktiskt har förmånen att bo så nära. Vilken lycka!!

Men som sagt, för oss blir det premiär. Maja och Edvin har blockflöjtskonsert där imorgon också. Ska bli mysigt att få se dem spela.
Och kvällen blir alltså partypinglornas (fast utan party just imorgon) Ciccie, Pernilla o jag och Sex and the city 2.




Coolaste bruden i stan




Japp, that´s my girl!




Funky Kids uppvisning






En vanlig pose hos stora dottern


Kommentarer

Postat av: Anonym

Förstår att du fick blommor efter din fantastiska prestation, men Magnus, gick han runt eller??!! Med den tiden??

Ja men det var väl väntat.

2010-05-28 @ 21:51:23

Postat av: pernilla

Hahahaha, det finns bara en som kan skriva på det sättet. Eller hur, Helena???

2010-05-29 @ 10:13:53

Postat av: H

Nej, det var alldeles fför snällt för att komma från mig!!

Kram kram

2010-05-30 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback