41 dagar kvar!!

2010-11-02 @ 21:52:03
Och jag längtar. Nu mer än någonsin, när regnet smattrar mot rutan, blåsten viner i träden och mörkret finns överallt. Bläk! I hate it!
Sen finns det ju andra saker som faktiskt är riktigt mysigt. Som att dricka te och mysa med tända ljus, speciellt nu när Malin o Line är här.


Imorgon är sista arbetsdagen för denna vecka, sen väntar några sköna dagar med ledighet. Känner tyvärr en viss stress inför mina IUP-samtal, så jag misstänker att en del av ledigheten kommer gå åt till att förbereda för dem. Har faktiskt redan ikväll suttit och skrivit omdömen om mina elever, det känns skönt. Olikt mig, men skönt!!

Ska väl ändå försöka njuta lite av ledig tid, Malin vill ha med oss till simhallen på torsdag. Med en viss motvilja tar jag mig nog ändå dit, för Olivias skull. Kanske kan man locka med sig Linnea också, men det är ett STORT KANSKE!!

Vill passa på att göra reklam för min fd. kollegas företag. Härliga Marie och hennes syster har startat reseföretag med inriktning på London.
Kolla in deras hemsida:
http://lovelylondon.se/

Lycka till Marie!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback