Ett höstlov till ända

2010-11-07 @ 15:32:39
Visst har det varit skönt med 2 dagar extra ledighet, men jag känner mig bara ännu tröttare och ännu slöare nu. Känns tungt att börja jobba imorgon igen. Och speciellt nu när alla IUP:er ska förberedas och samtal ska uföras. Suck, suck, dubbelsuck!

Igår var vi inne HELA dagen! Olivia med feber, 2 trötta tonåringar som sov till halv 2 och så jag, en totalt orkeslös mamma.
Visst, lite mysigt var det, att bara skrota omkring, sitta vid datorn, kolla Tingeling med Olivia och bara vara, men man blir så totalt förslappad-

Idag är det bättre, Olivia är feberfri, än så länge, Linnea och jag har varit en stund inne i Göteborg, fikat på Le pain, shoppat 2 nya ljuvliga Greengate-skålar och även en tvål från Greengate. Den som säger att man inte kan shoppa sig lycklig har FEL!



Olivia leker med nya datorn, skrotungen kommer kunna betydligt mer än modern



Denna ljuvliga skål (gånger 2) har flyttat in i mitt skåp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback