storfamilj igen

2010-11-04 @ 19:48:28
Japp, Line och Malin har flyttat in, och ikväll kommer mamma Jessica också. Alla på plats. Vi fjäskar för Jessica och bjuder på tacos.

Linnea har haft övernattning på fritidsgården. Fast så värst mycket sömn blev det inte, tonåringarna höll sig vakna HELA NATTEN!!! Frukost klockan 6 imorse och helt plötsligt hade vi en sovande dotter hemma igen. Märkte inte ens när hon smög in i morse.

Att vara vaken hela natten väcker härliga minnen från högstadiet när vi hade innebandyturnering. Har för mig att det var en hel helg men kanske var det bara ett dygn? Någon som minns? Jag minns ialla fall att vi inte sov speciellt mycket, och att vårt fantastiska tjejlag hette PV-girls. Hahaha, grymt roligt var det!!

Som sagt, nu är vi storfamilj igen, och Olivia är fantastisk på att ta hand om Line, som är hur go som helst. Det är något speciellt med just 2-åringar.

Malin och jag hade planer på att ta med tjejerna till simhallen idag. Tack och lov la vi ned dem, eftersom det tydligen var kaos i simhallen. Får bli en annan gång helt enkelt. Om jag är ledsen? Eh, jovisst. Eller inte!!

Ska försöka få till en biobesök med Linnea och Karin. Tusen gånger starkare. Får se om vi kan få med Linnea på det.

Sa jag att det nu är 39 dagar kvar tills vi åker??
Och javisst ja, hur lycklig blev jag inte när jag upptäckte att Starbucks finns i Bangkok!! Yihaaa!!

Kommentarer

Postat av: Marie

39 dagar.. det är INGENTING! Guuuud så spännande! Starbucks finns även i Phuket om du har vägarna förbi.. X

2010-11-05 @ 13:07:36

Postat av: pernilla

Marie, jag veeet. Det känns fortfarande helt overkligt att vi ska iväg så snart.



Har också koll på Starbucks, finns tydligen i Chiang mai och i Krabi också. Lycka!! Då vet jag att jag överlever.

2010-11-05 @ 15:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback