Bullbak och en härligt höstig lördag

2010-10-16 @ 12:00:45
Vaknade tidigt imorse, vilket är väääldigt ovanligt i vår familj. Men Magnus skulle iväg tidigt för en heldag med racketlon, så för att få ha bilen, skjutsade vi honom och därför är vi alltså uppe tidigt en lördag. Har hunnit med både frukost och bullbak, sen blir det en sväng till Panduro för inköp av lite pyssel. Olivia har hamnat i pysslandets värld, så då får det bli en pysseleftermiddag och kanske en härlig höstpromenad på det.

Linnea hade tacokväll på fritidsgården och sen övernattning hos Ebba. Och nu börjar man inse att man faktiskt har en tonåring, på både gott och ont. För första gången "på riktigt" har hon pojkvän, igår fick vi sms om att det eventuellt  fanns alkohol inblandat, vilket gjorde mig både stressad och orolig. Hon är bara 13 år!!! Har drömt hela natten om en onykter Linnea. Inte kul!!! hade kontakt med henne ett par gånger under kvällen, och då fanns ialla fall ingen misstanke. Hjälp, jag vill inte vara tonårsmamma!!!!!


Hoppas på att få ha henne hemma ikväll, en tjejkväll, men jag tvivlar på det.
Suck!



Födelsedagsbarnet Mia och en god Hello Kitty-tårta








Sen drog vi vidare till Line och morsorna i Växjö



Ett roligt besök på Leos lekland


















Mannen i mitt liv har fyllt år. Önskemål om smörgåstårta uppfylldes och sång, frukost på sängen och lite presenter förstås.




Ha en härlig lördag! Nu ska Olivia och jag smaska i oss en nybakad bulle!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback