YIHAAA!!

2010-10-17 @ 21:55:01
Biljetterna är äntligen bokade!!! Nu är vi ännu ett steg närmare vår härliga resa. Det firades ikväll med god mat, gott vin och förstås, bubbel. Kan det bli mycket bättre??? I like a lot!!!

Söndagen har varit härligt skön och slapp. Olivia har varit på ännu ett kalas på lekstan, jag har tränat bodypump med en grym instruktör. Har jag inte träningsvärk imorgon så är det nåt fel på mig. Hon utmanade att lägga på vikt på ALLT, så då gjorde jag ju det. AJ AJ AJ!!!

Men som sagt, nu njuter jag av skumpa, så det är värt all träningsvärk i världen!!





Matte på stranden. Här är några av mina blivande elever



                  Tjejernas blivande klasskompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback