En stooor utmaning väntar

2010-09-08 @ 21:27:08
Japp, nu är det nog helt bestämt, tror jag. När övriga familjen åker tillbaka till Sverige vecka 7, så stannar jag kvar till vecka 12. Själv, utan barn och utan man, och utan mina fina vänner/kollegor !! Hur det ska gå? Har ingen aning! Men som Magnus säger, jag får ta chansen när jag har den. Och det handlar om 5 veckor i mitt liv. Märker ni att jag försöker peppa mig själv? Ja, och det behövs!

Idag har vi varit på en härlig utflykt vid havet och letat strandfynd med eleverna. Strålande sol, goda matsäckar och massor av fynd!  Luktar dock inte lika kul i klassrummet!

Tror jag börjar ana en tråk-förkylning komma krypande i kroppen. Huvudet värker, halsen ömmar liite och just nu känner jag mig allmänt hängig. jag hoppas att det bara är sviter efter en dag av havsblåst.

Linnea är på fritidsgården, Magnus spelar innebandy och Olivia sover gott.

Snart blir det kvälls-te med la´familia och Stenberg.

Imorgon laddar jag för föräldramöte!











Kräftskiva 2010 hos la familia Gerle














Kommentarer

Postat av: Marie

Såklart att du fixar det, lätt som en plätt, och vid den tiden vet du ju hur allt funkar där. Du är redan en stark kvinna och du kommer vara ännu starkare efter den här häftiga utmaningen! Det kommer ju vara himmelriket där borta =) You gooooo girl ;) KRAMAR

2010-09-08 @ 22:08:21

Postat av: pernilla

Tack Marie!! Jag behöver all pepping jag kan få!

kram

2010-09-09 @ 20:20:50

Postat av: Annie

Glad att jag var toktäppt i näsan när strandfynden plockades in i klassrummet ;)Och du, de där veckorna kommer att rusa iväg! Ses imorrn :) kram kram

2010-09-12 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback