snor, host, snörvel och blä!

2010-09-27 @ 21:20:23
Så kan jag sammanfatta mitt liv just nu. I princip! Hela förra veckan var sängliggandes, i stort sett. Torsdagen tillbringade jag och Linnea på Östra, då det var dags för den obligatoriska lungkontrollen. Röntgen och andningstester i alla dess former stod på programmet. Linnea kämpade på hur bra som helst, så jag hoppas att resultaten är goda.

I fredags påbörjade Karin, jag och Helena kick-offen med jobbet redan på Scandics hotellbar. Mys pys och längtan efter att stanna där, bara vi hela kvällen. Men självklart tog vi oss vidare till kräftskivan med färgtema!!!! Hur lätt är det att vara GUL???  Inte alls, skulle jag vilja säga, så det fick bli svart klädsel med gula post-it lappar på hela kroppen. Helena körde på geting-looken!  En kul kväll blev det med både dans och utmaningar av olika slag. Roligast är att få nya härliga träningskompisar, eftersom priset var ett gymkort på Gymnasium.

Helgen tillbringades hos mamma och pappa i Mjölby. En kort visit denna gång, men med massor av god mamma-mat, förstås.
Har för första gången provat ostron och är helt säker på att det också var min sista gång. För att summera; en stor snorklump med citronsmak. Uäk!!!

Lite nostalgi blev det också. Pingismatch i källaren! Grymt kul och liiite talang finns ialla fall kvar, fast med betoning på lite.

Tyvärr vill inte förkylningen ge sig, så just nu känns huvudet stort som en fotboll, med surr och bomull i öronen, näsan rinner konstant och rethostan ger sig tillkänna.

Så, huvudvärkstablett, en skvätt cocillana och en kopp varm te får avsluta kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback